خشکشویی مبل و موکت

خشکشویی مبل

خشکشویی مبل

تا همین چند سال پیش اگر در خانه ای مبل وجود داشت، تنها در اتاق پذیرایی (مهمان خانه) گذاشته می شد و در تمام طول سال نیز ملحفه های سفیدی روی آن‌ پهن می کردند طوری که اعضای خانواده حق استفاده از آن ها را نداشتند مگر زمانی که مهمان غریبه ای برای آن ها می آمد!

خشکشویی مبل ، تشک ، فرش، موکت با دستگاههای مکانیزه مجهز به خشک کن با مواد عالی و استاندارد با کادر مجرب و مطمئن پس از شستشو و آبگیری، مبلمان شما در کمتر از چند ساعت قابل استفاده خواهد بود. شستشوی مبل و فرش و موکت دستگاه مجهز به خشک کن سریع ، صد در صد تضمینی.

آیا میدانید شستن مبل بدون دستگاه چه خسارتی در پی دارد؟

پس از شستشو مبل و برای اینکه کثیفیهای به طور کامل از ابر مبل خارج شود شما نیاز به دستگاه وکیوم ( مکنده)قوی دارید تا بتوانید آب کثیف را خارج نماید. در غیر اینصورت وقتی که آب داخل اسفنج خشک شد بعد از کمی استفاده از مبل، تمام کثیفیهای که در ابر باقی مانده بر روی پارچه مبلمان ظاهر خواهد شد و پس از مدت کوتاهی مبلمان شما کثیف تراز قبل میشود.

مزیت دستگاه : دستگاه های مورد استفاده این شرکت داری خاصیت آنتی باکتریال و مجهز به دستگاه خشک کن بوده و زمان انتظار شما برای استفاده مجدد کاهش خواهد یافت. وکیوم مناسب تمامی جرم و آلودگی را بدون آسیب به بافت پارچه و فرش خارج می کند و لوازم شما را به حالت اول، تمیز برمیگرداند.

آماده ارائه خدمات به مجتمع های مسکونی و ادارای ، خصوصی و هتل ها رستوران ها نمایشگاه ها و درمانگاهها و کارخانه ها و کارگاهها و انبار ها و موسسات.

مبل شویی آرمان با تجهیزاتی مدرن این آرامش خاطر را به مشتریان خود داده ، که تمامی مبل ها به بهترین نحو شستشو سپس به واحد خشک شویی ارسال و در اسرع وقت تحویل مشتری گردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *